FyzioRelaxCentrum

Mgr. Petra Milichová

Nestátní zdravotnické zařízení

Zařízení nemá smlouvy s pojišťovnami.

Pracovní doba je pružná, objednávejte se, prosím, na tel. č. 723 002 255.

Jóga

Pro velký zájem o cvičení jógy proti bolestem zad budou vytvořeny dvě skupiny. Jedna bude začínat v 17 hod., druhá v 18:30 hod. Cvičení hormonální jógy proběhne v náhradním termínu, o kterém budeme informovat.

Jóga proti bolestem zad

Jóga proti bolestem zad - Přihlášky do 19. 9. 2017

Úterý 17 - 18:15 hod. ve FyzioRelaxCentru

26. 9. - 5. 12. 2017

11 lekcí za 1200,- Kč

Lektorka: Kateřina Kocourková, DiS.

Jógová terapie zaměřená na bolesti pohybového aparátu s využitím principů zdravého pohybu. Jemné lekce jógy zaměřené hlavně na aktivaci a posílení centra těla (pánevního dna a břišních svalů) a na protažení a uvolnění svalů zad. Vhodné pro všechny, i začátečníky. Cvičební podložky a pohodlné oblečení s sebou.

__

Hormonální jógová terapie dle Dinah Rodrigues

bude určen náhradní termín

6 lekcí za 2000,- Kč

Lektorka: Kateřina Kocourková, DiS.

Hormonální jógová terapie (HJT) pro ženy je speciální sestava dynamických cviků vycházejících z jógy. Kombinace jógových pozic, dechových cvičení a práce s energií z ní tvoří velice účinnou techniku, která přirozenou cestou aktivuje hormonální systém (žlázy s vnitřní sekrecí) a napomáhá tak k řešení problémů s nízkou hladinou hormonů.

Sestavu vytvořila Brazilka Dinah Rodrigues primárně pro ženy v menopauze ke zmírnění jejich projevů, ale ukázalo se, že pomáhá i mladším ženám s různými gynekologickými potížemi, a také s problémy s otěhotněním.

HJT pomáhá při:

Celkově pomáhá posilovat imunitu, omlazovat tělo a zvyšovat plodnost :).

Kontraindikace HJT:

V případě nejistoty, zda je terapie vhodná, kontaktujte lektorku.

Více zde: http://www.thai-ki.cz/hormonalni-joga-pro-zeny/

Mgr. Petra Milichová - fyzioterapeutka__|__ Telefon: 723 002 255__ |__ Email: petramilichova@seznam.cz__ | __ Zauličí 265 (vedle pošty), 742 66 Štramberk__| __ www © 2013 Jiří Svoboda__| __